Eğer kaydınızın askıdan alınmasını istiyorsanız aşağıdaki Farmasi Askıdan Alma Formu’nu doldurmanız yeterlidir.

İlk müsait danışmanımız askıdan alma işlemlerini tamamlamak üzere sizi gün içerisinde arayacaktır.

Lütfen telefon numaranızı doğru girdiğinize emin olunuz, teşekkürler.

Farmasi Askıdan Alma Formu

Bu formu bitirebilmek için tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
En kısa sürede size ulaşmak için buraya yazacağınız numarayı kullanacağız.
Farmasi Üyeliğim Neden Askıya Alınır ?

Belli bir süre sipariş vermediğiniz için üyelik askıya alınır ve sayfanıza giriş yapamazsınız. Üyeliğinizi askıdan aldırarak yeniden sayfasınızı ücretsiz aktif ettirebilirsiniz.

Farmasiden Ne Kadar Süre Sipariş Vermezsem Üyeliğim Askıya Alınır ?

Farmasiye üye oldunuz 2 ay içerisinde sipariş vermediyseniz üyeliğiniz askıya alınır. İlk siparişinizden sonra 3 ay daha üyeliğiniz devam eder. 3 ay bittikten sonra sipariş vermezseniz üyeliğiniz yeniden askıya alınır.

Farmasi Girişi Şifremi Unuttum? (ya da Telefon Numaram Değişti)

Girişi şifrenizi tekrar almak yada telefon numarınızı sistemden değiştirmek için lütfen yukarıda bulunan askıdan alma formunu doldurun.

Farmasi Askıdan Alma İşlemi Nasıl Yapılır?

Yukarıda bulunan askıdan alma formunu doldurduğunuzda temsilcimiz sizinle iletişime geçerek askıdan alınmak istediğinize dair onay kodu gönderecektir. Gelen onay kodunu temsilcimize ilettiğinizde üyeliğiniz tekrar aktif olmuş olacaktır. Bu işlem tamamen ücretsizdir. Üyeliğiniz aktif olduğunda başlangıç paketlerini yeniden alma hakkına sahip olacaksınız.

Aşağıda askıdan alma işlemlerinin nasıl yapıldığına dair ayrıntılı video bulunmaktadır. Sponsor kodu alanına bizimle çalışmak istiyorsanız aşağıdaki kodu yazmayı unutmamalısınız.

SPONSOR KODUMUZ: 3650787